PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 3 | 73--90
Tytuł artykułu

Zarządzanie ośrodkami handlowymi w Polsce

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor podejmuje próbę określenia w aktualnych warunkach rynkowych pojęcia, zakresu i treści zarządzania ośrodkami handlowymi w Polsce. Zwraca uwagę na zagadnienia związane z zarządzaniem projektami budowy ośrodków. Podstawą opracowania są wyniki badań z połowy 2001 r. przeprowadzonych metodą wywiadu skategoryzowanego, w grupie 10 przedsiębiorstw zarządzających 25 ośrodkami handlowymi w różnych miastach kraju.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
73--90
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114260

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.