PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 4 | 37--45
Tytuł artykułu

Rynek konsumentów wyrobów cukierniczych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zaproponowano i przedstawiono segmentację rynku wyrobów cukierniczych przy pomocy macierzy morfologicznej, jako skutecznego narzędzia analiz segmentacyjnych. Autorka, na podstawie poczynionych obserwacji, dokonała podziału tego rynku na cztery segmenty różniące się pod względem potrzeb, gustów i preferencji.
Rocznik
Numer
Strony
37--45
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114316

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.