PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 15 | 25--26
Tytuł artykułu

Budowanie wartości

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Propagatorzy idei zarządzania wartością przedsiębiorstwa (ang. VBM - value based management) wskazują, iż wiodące firmy, tworzące wartość dla swoich akcjonariuszy, cechuje wyższa wydajność, większy wzrost zatrudnienia, rosnący udział w rynku oraz szybszy przyrost wartości rynkowej. Dla skutecznego wprowadzenie w życie VBM niezbędne jest skonstruowanie odpowiednich mierników tworzenia wartości oraz umiejętne ich wykorzystywanie dla celów planowania, kontroli i motywowania pracowników. W artykule poddano analizie na czym polega budowanie wartości banku.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
25--26
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114335

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.