PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 19 | 20--21
Tytuł artykułu

Co nas trzyma w banku?

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Związki z klientami nie są wąskim problemem działu marketingu, lecz stanowią składnik aktywów wpływających na wartość rynkową banku. W artykule przedstawiono analizę monitorowanych odczuć klientów oraz ich stopnia zadowolenia z usług banku, przeprowadzonych przez autorkę w ramach projektu pt. "Ocena wysiłków marketingowych banków w Polsce przez klientów indywidualnych".
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
20--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114352

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.