PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 6 | 11--21
Tytuł artykułu

Metody osiągania przewagi kokurencyjnej przedsiebiorstwa

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest próba interpretacji zjawiska jakim jest konkurencyjność przedsiębiorstwa, zbadanie jego wewnętrznych uwarunkowań i zastanowienie się nad jego związkiem z panującą w danym przedsiębiorstwie kulturą korporacyjną oraz w konsekwencji zaproponowanie podstawowych metod dochodzenia do konkurencyjnej pozycji rynkowej, opartych na wykorzystaniu czynnika kulturowego. Autorka prezentuje cztery podstawowe metody postępowania rynkowego począwszy od zdobywania przywództwa branżowego, poprzez metodę przywództwa operacyjnego oraz program osiągania kluczowych cech konkurencyjności, aż do pożyczania zasobów od innych przedsiębiorstw poprzez alianse strategiczne lub spółki kapitałowe.
Rocznik
Numer
Strony
11--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114361

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.