PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 1 | 24
Tytuł artykułu

Kupowanie po polsku

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez firmę badawczą ARC Rynek i Opinia w dniach od 9-12 listopada 2001 roku, a dotyczących preferencji konsumentów co do wyboru sklepów. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej grupie dorosłych Polaków w 16 wybranych miastach, gdzie znajdują się hipermarkety. Stwierdzono, że tylko 20,2 procent Polaków woli wybrać się do hipermarketu, natomiast prawie 70 procent kupujących preferuje małe sklepy.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
24
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114412

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.