PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 6 | 24--27
Tytuł artykułu

Efekt ogłoszeń wyników finansowych spółek giełdowych: studium zdarzeń

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest dokonanie analizy, czy publiczne ogłoszenia wyników finansowych przedsiębiorstw mają wpływ na kształtowanie się cen akcji tych podmiotów. Analizy takiej dokonano przy użyciu metodologii event studies, opierając się na danych 30 dużych amerykańskich przedsiębiorstw w okresie od stycznia 1999 do lutego 2002.
Rocznik
Numer
Strony
24--27
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114537

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.