PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 6 | 28--32
Tytuł artykułu

Rola kraju pochodzenia produktu w kształtowaniu postaw konsumentów

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ścieranie się odmiennych trendów rynkowych: globalizacji i regionalizacji rodzi konsekwencje w zakresie kształtowania się postaw i zachowań konsumenckich. Uwzględniając odrębności narodowe i kulturowe konsumentów oraz zakodowane w ich świadomości stereotypy i opinie o poszczególnych krajach istotna staje się znajomość postaw konsumentów wobec produktów z uwzględnieniem kraju ich pochodzenia. Wspólną płaszczyzną rozważań dla powyższych zagadnień staje się zjawisko definiowane w literaturze przedmiotu jako country-of-origin (COO). Artykuł jest próbą przedstawienia tego zagadnienia na podstawie dorobku zachodnich i polskich badaczy.
Rocznik
Numer
Strony
28--32
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114538

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.