PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 6 | 33--35
Tytuł artykułu

Marketing partnerski - kształtowanie lojalności swoich klientów

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł podaje definicję marketingu partnerskiego. Porównuje koncepcję marketingu transakcyjnego i partnerskiego. Omawia okoliczności sprzyjające rozwojowi marketingu partnerskiego.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
33--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114539

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.