PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 9 | 18--19
Tytuł artykułu

Rzeczoznawca: bat na klientów

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę na różnice w traktowaniu klientów przez renomowane firmy w Polsce i w Europie Zachodniej. Przybliżono zawód rzeczoznawcy. To opinie rzeczoznawców decydują o tym, że w Polsce jest odrzucanych do 90 procent reklamacji obuwniczych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
18--19
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114573

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.