PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 5 | 32--35
Tytuł artykułu

Systemy CRM

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono rolę informatycznych systemów zarządzania relacjami z klientem (CRM). Przybliżono składniki systemu CRM. Załączono zestawienie systemów CRM lub ich komponentów, w kolejności alfabetycznej nazw firm oferujących pakiety.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
32--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114595

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.