PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 16 | 13--15
Tytuł artykułu

Jak pomóc starym polskim markom wódek?

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Proces podziału, jaki nastąpił w Polsce wśród producentów wyrobów alkoholowych miał stać się punktem zwrotnym dla odbudowy ich pozycji rynkowej. Zderzenie z rzeczywistością okazało się jednak mniej pozytywne. Aby zwiększyć prestiż poszczególnych firm, nie wystarczy napływ nowych środków finansowych. Konieczna jest budowa nowego wizerunku, w oparciu o dotychczasowe doświadczenia - marek i producentów.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
13--15
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114655

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.