PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 27 | 25--26
Tytuł artykułu

Co najlepiej sprzedaje się na świecie?

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Główne czynniki, które wpłynęły na wzrost sprzedaży w skali światowej tzw. produktów szybko zbywalnych (FMCG) to wygoda, łatwość przenoszenia, bezpieczeństwo i ich innowacyjność. Większość z nich w latach 1999-2001 cechowała się dwucyfrową dynamiką zbytu.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
25--26
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114779

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.