PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 5 | 59--63
Tytuł artykułu

Polski rynek usług internetowych (cz.III)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Planowanie strategii rozwoju firmy na bazie Internetu wymaga, oprócz bardzo dokładnego przeanalizowania siły nabywczej jego użytkowników, także odpowiedniej analizy technicznych możliwości internautów do korzystania z oferty. Potencjalnych nabywców do zakupów w Internecie zniechęca jednak jeszcze spory brak zaufania do tej formy zakupów oraz przyzwyczajenie klientów do tradycyjnej formy handlu.
Rocznik
Numer
Strony
59--63
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114811

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.