PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 32 | I--XI
Tytuł artykułu

Rynek reklamy zewnętrznej

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rok 2001 okazał się wyjątkowo trudny dla polskiej branży reklamy zewnętrznej. Krajowy rynek reklamy rozwijał się dynamicznie od lat 90. Ochłodzenie koniunktury oraz zmniejszenie popytu konsumpcyjnego w 2000 r. spowodowało wkrótce widoczne ograniczenie wydatków na reklamę, a tym samym także spadek popytu na czas i powierzchnie reklamowe.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
I--XI
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114828

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.