PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 36 | 25--26
Tytuł artykułu

Unijny rynek artykułów biurowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Największym rynkiem zbytu na artykuły biurowe wśród krajów Unii Europejskiej są Niemcy. Przypada na nie ponad 20 procent całkowitej sprzedaży komputerów w UE oraz 25 procent oprogramowania i usług komputerowych. Tylko na rynku artykułów papierniczych udział Niemiec nie przekracza 20 procent Do potentatów w tej dziedzinie należy też Wielka Brytania, Austria, Włochy oraz Hiszpania.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
25--26
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114870

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.