PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 3 | 17--22
Tytuł artykułu

Psychologia a interesy reklamodawców i ochrona interesów konsumentów

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rola psychologii w konstruowaniu przekazów reklamowych jest oczywista. Wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z wpływem na ludzi i ich zachowanie, analiza mechanizmów psychologicznych jest niezbędna. Badania poprzedzające projektowanie reklam są prowadzone dwutorowo. Z jednej strony analizie poddaje się szeroko rozumiany przekaz reklamowy, tj. jego formę i zawartość, z drugiej zaś - samego odbiorcę i sytuacje, w których następuje odbiór przekazu reklamowego.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
17--22
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114895

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.