PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 2 | 77--89
Tytuł artykułu

Zaufanie a proces tworzenia strategii przedsiębiorstwa

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano współczesne podejścia do teorii zaufania organizacyjnego oraz zarządzania strategicznego. Zidentyfikowano podstawowe wymiary zaufania organizacyjnego i przedstawiono go jako cenny zasób strategiczny organizacji. W obszarze zarządzania strategicznego wyeksponowano proces tworzenia strategii jako główny obszar dociekań współczesnych badaczy przedmiotu. W dalszej części zaprezentowano wyniki przeprowadzonych badań empirycznych nt. oddziaływania zaufania organizacyjnego na proces tworzenia strategii. Zidentyfikowano empiryczne profile zaufania organizacyjnego oraz empiryczne procesy tworzenia strategii, a następnie przeanalizowano ich oddziaływania.
Rocznik
Numer
Strony
77--89
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000114923

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.