PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 15/16 | 36--41
Tytuł artykułu

Jakość jak w banku

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zależność między efektywnością działania organizacji a sposobem myślenia i postępowania pracowników, powoduje, że kultura organizacyjna postrzegana jest dzisiaj jako czynnik osiągania skuteczności biznesowej. Znakomitym przykładem zmian w kulturze organizacyjnej jest sektor bankowy. Przedstawiono na przykładzie programu rozwoju sieci kilkudziesięciu małych placówek bankowych, zrealizowanych w Kredyt Banku w latach 2000-2001, jak założenia procesowej kultury organizacyjnej, której podstawowym celem jest satysfakcja klienta oraz ciągłe doskonalenie jakości jego obsługi, przy jednoczesnej realizacji celów biznesowych organizacj, przekładają się na codzienną praktykę działu zarządzania zasobami ludzkimi.
Rocznik
Numer
Strony
36--41
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115167

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.