PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 15/16 | 54--56
Tytuł artykułu

Jak cię widzą, tak firmę pisza

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W Polsce wciąż niewielkie znaczenie przypisuje się wizerunkowi firmy i wizerunkowi personalnemu. Przedstawiono, co wpływa na wizerunek firmy. Podkreślono, że szczególną rolę w tworzeniu image'u firmy odgrywają pracownicy mający najczęstszy kontakt z jej otoczeniem. Omówiono cechy i umiejętności niezbędne pracownikom w budowaniu reputacji organizacji.
Rocznik
Numer
Strony
54--56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115169

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.