PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 9(126) | 42--48
Tytuł artykułu

Najcenniejsze marki świata

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Żeby przetrwać czasy spowolnienia gospodarczego, firma nie może się obejść bez wartościowej marki. Ale nawet włściciele stu najcenniejszych marek świata nie mogą spać spokojnie, zaufanie klientów można szybko stracić.
Rocznik
Numer
Strony
42--48
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115226

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.