PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 10 | 28--31
Tytuł artykułu

Dylematy etyczne działalności marketingowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi menedżerów na praktyki budzące dylematy etyczne, szczególnie w zakresie działalności marketingowej przedsiębiorstwa. Autorzy wskazują te działania w obszarze budowania strategii marketingu-mix, które są problematyczne z punktu widzenia etyki. Struktura artykułu nawiązuje do czterech podstawowych elementów marketingu-mix: produktu, promocji, dystrybucji i ceny.
Rocznik
Numer
Strony
28--31
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115258

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.