PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 8 | 24--28
Tytuł artykułu

Marketing i promocja niemieckiej żywności przez Centralną Agencję Marketingową

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie działalności Centralnej Organizacji Marketingowej Niemieckiej Gospodarki Rolnej na rzecz promocji sprzedaży produktów rolno-spożywczych na Jednolitym Rynku Europejskim, rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz poszerzonym w wyniku zjednoczenia Niemiec wewnętrznym rynku rolnym. Omówiono działania promocyjno-marketingowe w poszczególnych grupach artykułów, działalność w ramach "public relations", promowanie eksportu niemieckich produktów rolnych i rolno-spożywczych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
24--28
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115292

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.