PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 8 | 11--23
Tytuł artykułu

Jakość usług w bankach : Diagnoza działań poprawy jakości w polskim sektorze bankowym - wyniki badań (cz. II)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł omawia wyniki drugiej części badań, których celem była diagnoza działań poprawy jakości w polskim sektorze bankowym, wraz z podsumowaniem obu części. Ankieta pt. "Jakość usług w oddziale banku" została przekazana do dyrekcji wybranych oddziałów ankietowanych banków. Rezultaty uzyskane z badania ankietowego "Jakość usług w banku" pokazują, że polski sektor bankowy średnio w około 39 procent spełnia wymogi zarządzania jakością. Na podstawie uzyskanych wyników można stwierdzią, że jest jeszcze wiele do zrobienia w zakresie zarządzania jakością w polskim sektorze bankowym. Z kolei zadania stawiane oddziałom w zakresie zarządzania jakością spełniane są średnio w 35 procent - trochę mniej niż w przypadku central banków. Można zatem wysnuć wniosek, że nie wszystkie deklaracje central banków są w rzeczywistości realizowane w oddziałach.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
11--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115310

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.