PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 3-4 | 221--231
Tytuł artykułu

Integrated Quality Management - kształtowanie jakości produktu turystycznego w regionie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zapoznanie czytelnika z nowymi koncepcjami rozwoju turystyki, w wyniku których coraz większej wagi nabiera poprawa jakości produktu turystycznego. Zwrócono uwagę na potrzebę nowego spojrzenia na jakość w turystyce w Polsce.
Rocznik
Numer
Strony
221--231
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115396

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.