PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 11 | 71--72
Tytuł artykułu

Analityczny CRM podstawą budowania przewagi konkurencyjnej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy stawiają tezę, że strategii zarządzania opartej na CRM nie można wprowadzać wykorzystując jedno kompleksowe rozwiązanie IT. Systemy IT o wysokich budżetach przynoszą często minimalne korzyści ekonomiczne. Lepsze skutki daje budowanie tej strategii metodą niewielkich, dobrze zorganizowanych i dających się zarządzać projektów "oddolnych". Tezę tę zilustrowano przykładami.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
71--72
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115453

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.