PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 10 | 76--78
Tytuł artykułu

Praktyczne zastosowanie zarządzania kategorią

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono jedną z technik zwiększania sprzedaży - zarządzanie kategorią. Zarządzanie kategorią bazuje na przesłankach, że każda główna kategoria produktów jest niezależnym sposobem zarabiania pieniędzy. Wdrożenie zarządzania kategorią wymaga bliskiej i długotrwałej współpracy między dostawcą i sprzedawcą.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
76--78
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115462

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.