PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 9 | 46--48
Tytuł artykułu

Reklama w punkcie sprzedaży detalicznej jako metoda aktywizacji sprzedaży

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji (IRWiK) na temat wpływu reklamy w sklepach na aktywizację sprzedaży. Pokazują one, że trudno jest jednoznacznie oceniać skuteczność reklamy w punktach sprzedaży detalicznej. Jednak jej wizerunek w oczach klientów jest ogólnie pozytywny.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
46--48
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115475

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.