PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 11 | 35--38
Tytuł artykułu

Koncepcja marketingu partnerskiego w firmie usługowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono sześć obszarów, na których przedsiębiorstwa usługowe realizujące koncepcję marketingu partnerskiego, koncentrują swoje działania. Są to: technologia i indywidualny klient, zakres prowadzonej działalności, wybór i rezygnacja z nieatrakcyjnych klientów, łańcuch powiązań, ponowne przeanalizowanie narzędzi marketingowych 4P, wykorzystanie specjalistów do spraw zawiązywania partnerstwa.
Rocznik
Numer
Strony
35--38
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115490

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.