PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 4 | 3--21
Tytuł artykułu

Strategia przedsiębiorstwa - próba nowego spojrzenia

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł zawiera analizę przesłanek metodycznych pojęcia strategii oraz wyprowadzony z niej model strategii ogólnej przedsiębiorstwa. U jego podstaw leżą trzy zmienne: 1) obszar działania, 2) charakter rozwoju, 3) stosunek do niepewności. Zmienne te pozwoliły wyróżnić osiem następujących strategii: penetracji, internacjonalizacji, integracji, mobilności zasobów, monopolizacji, dywersyfikacji, akwizycji i globalizacji.
Rocznik
Numer
Strony
3--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115520

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.