PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 6 | 49--61
Tytuł artykułu

Przejawy koncentracji w handlu hurtowym artykułami konsumpcyjnymi

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono różne formy koncentracji w handlu hurtowym w Polsce za 2001 rok. Sa to: koncentracja kapitałowa, organizacyjno-techniczna, organizacyjno-funkcjonalna i funkcjonalno-przestrzenna. Przedstawiono ranking i charakterystyczne cechy największych przedsiębiorstw handlu hurtowego działających na polskim rynku artykułów konsumpcyjnych w 2001 r. (uszeregwane według wielkości przychodów ze sprzedaży netto).
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
49--61
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115532

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.