PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 10 | 55--71
Tytuł artykułu

Rynek ośrodków handlowych w Polsce

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Ośrodki handlowe (centra handlowe) są trakowane w literaturze przedmiotu jako nieruchomości komercyjne, czyli wyodrębniony według kryteriów przeznaczenia segment rynku nieruchomości, którego podstawą wyodrębnienia jest charakter merkantylny i to, że stanowi dochodową inwestycję. W artykule przedstawiono istotne elementy rynku ośrodków handlowych w Polsce: uczestników, czyli przedsiębiorstwa reprezentujące popyt i podaż; stan ośrodków handlowych oraz perspektywy rozwoju.
Rocznik
Numer
Strony
55--71
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115641

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.