Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono takie zagadnienia jak: przedmiot badania kreatywności, kontekst badania i oceny kreatywności, kryteria oceny kreatywności. Podkreślono, że przeprowadzone badania wśród menedżerów i kadry zarządzającej polskich firm potwierdziły niedostatek wiedzy i umiejętności w zakresie dokonywania oceny kreatywności. Aby kreatywność znalazła większe wykorzystanie w biznesie, należy przyjąć pewne kryteria ocen, które umożliwią zarządzanie kreatywnością, jak również wprowadzanie narzędzi motywujących pracowników do myślenia kreatywnego.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- E. NĘCKI, Psychologia twórczości, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2001, s. 24-34 i 190-199.
- H. RIQUELME, How to Develop More Creative Strategic Plans: Results from an Empirical Study, "Creativity and Innovation Management", nr 1/2000, s. 14-20.
- J. WHEELER, Moc innowacyjnego myślenia, Wydawnictwo Amber, Warszawa 2001, s. 83.
- www.swiatmarketingu.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115664