PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 5 | 56--57
Tytuł artykułu

Od satysfakcji do lojalości

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każda firma buduje własną strategię pozyskiwania klientów, czyli sprzedaży, a następnie strategię mierzenia satysfakcji w celu utrzymania ich lojalności. Wyróżniono podstawowe elementy, które decydują o powodzeniu firmy w zarządzaniu zadowoleniem klientów.
Rocznik
Numer
Strony
56--57
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115782

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.