PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 12 | 69--75
Tytuł artykułu

Koncepcja systemu jakości usług w PZU SA

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia strukturę systemu jakości usług ubezpieczeniowych na przykładzie Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń SA. We wstępie zaprezentowano istotę pojęcia"jakości usług". Dalej ukazane zostały główne elementy składowe przyjętego w PZU SA systemu jakości. W końcowej części omówiony został plan działań, mający na celu udoskonalenie systemu jakości usług w Zakładzie.
Rocznik
Numer
Strony
69--75
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115785

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.