PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 4 | 12--15
Tytuł artykułu

Jak klienci podejmują decyzje

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy podjęli temat, w jaki sposób klienci podejmują decyzje o zakupach. W badaniach pilotażowych sprawdzono, czy i na ile strategie podejmowania decyzji przez konsumentów różnią się w zależności od typów produktów. Na podstwie wyników wysunięto wnioski na temat reklamy, która może do tych ludzi dotrzeć. Omówiono, jak planować strategię marketingową w zależności od typu produktu.
Rocznik
Numer
Strony
12--15
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115788

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.