PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 4 | 49--51
Tytuł artykułu

E-narzędzia wspomagają sprzedaż

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Korzystanie z internetowych narzędzi wspomagających sprzedaż jest jedną z możliwości, której wykorzystanie może w przyszłości przyczynić się do zdobycia przewagi konkurencyjnej. Przedstawiono rozwiązania mające zastosowanie w relacjach business-to-business, które obejmują handel elektroniczny pomiędzy firmami (platformy marketplace i giełdy B2B). Zwrócono uwagę na korzyści, jakie może przynieść decyzja o włączeniu firmy w lokalny lub światowy system handlu elektronicznego oraz bariery związane z wykorzystaniem internetowych narzędzi handlowych.
Rocznik
Numer
Strony
49--51
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115794

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.