PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 6 | 10--13
Tytuł artykułu

W poszukiwaniu grupy docelowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono jak Polacy gospodarują swoimi piniędzmi. Zwrócono uwagę na ważność wskaźników socjoekonomicznych i psychologicznych w analizach zachowań konsumentów (optymizm konsumencki, skłonność do podejmowania ryzyka, motywy oszczędzania) stosowanych przy prognozowaniu popytu na produkty bankowe.
Rocznik
Numer
Strony
10--13
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115798

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.