PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 7 | 44--48
Tytuł artykułu

Marketing wirusowy

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing wirusowy jest strategią promocyjną mającą na celu zachęcić klientów do przesyłania innym klientom informacji marketingowej, tym samym stwarzając okazję do lawinowego rozprzestrzeniania się i oddziaływania komunikatu. Przedstawiono metody i techniki wykorzystywane w marketingu wirusowym poprzez Internet. Zwrócono uwagę na motywy, jakie skłaniają użytkowników do przekazywania informacji komercyjnej znajomemu.
Rocznik
Numer
Strony
44--48
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115810

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.