PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 10 | 15--19
Tytuł artykułu

Survival Marketing - budowanie silnej marki

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę na to, że będziemy mieli do czynienia z trzema typami marek: mega brands, markami niszowymi oraz markami własnymi sieci handlowych. Omówiono proces pozycjonowania marki począwszy od zagadnienia, jak wejść do "Markowej Ligi Mistrzów", kończąc na poradach, jak utrzymać markę w superlidze.
Rocznik
Numer
Strony
15--19
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115826

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.