PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 9 | 7--10
Tytuł artykułu

Tracking marek i kampanii reklamowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem nadrzędnym firmy jest stymulacja konsumenta do określonego zachowania. W artykule zwrócono uwagę na konieczność prowadzenia badania, które systematycznie monitoruje działania reklamowe i kondycję marek w sektorze. Najlepszym rozwiązaniem jest badanie trackingowe.
Rocznik
Numer
Strony
7--10
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115827

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.