PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 9 | 49--52
Tytuł artykułu

Utrapienia marketingu bezpośredniego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wyróżniono jedną z ważniejszych barier rozwoju marketingu bezpośredniego w Polsce, którą stanowią postawy nabywców wobec tej formy promocji i sprzedaży. Przedstawiono zasady sukcesu marketingu, których przestrzeganie prowadzi do zaufania i zadowolenia klientów: mniej obiecuj, a więcej dawaj, pełna gwarancja saysfakcji klientów (gwarancja na sprzedawany produkt, przejrzyste składanie reklamacji oraz możliwości zwracania zakupionych produktów), kastomizacja oferty, zwiększenie wiarygodności.
Rocznik
Numer
Strony
49--52
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115832

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.