PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 10 | 41--42
Tytuł artykułu

Produkt w centrum kampanii PR

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę, że czasem jednym z najlepszych nośników promocji i komunikacji, jakie ma do wykorzystania firma, może być jej własny produkt lub usługa. Przedstawiono kilka przykładów. Podkreślono zasady, o których należy pamiętać, jeśli zdecydujemy się na produktowe działania public relations.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
41--42
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115840

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.