PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 11 | 13--15
Tytuł artykułu

Wprowadzenie nowej marki na rynek medyczny

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Budowanie marki medycznej wymaga szczególnie przemyślanego działania. Na przykładzie kliniki Gaudio w Warszawie przedstawiono, jak skutecznie wprowadzić nową markę na rynek medyczny.
Rocznik
Numer
Strony
13--15
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115843

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.