PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 11 | 23--27
Tytuł artykułu

Na rozum czy emocje?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wybór właściwego argumentu motywującego do zakupu danej marki i skupienie się na nim w komunikacji z klientem to często najtrudniejsze zadanie w zarządzaniu marką. Wyróżniono możliwe opcje pozycjonowania marki, które wpływają na decyzje o wyborze typu argumentacji w komunikacji. Podkreślono konieczność rozważania zarówno argumentów racjonalnych, jak i emocjonalnych podczas planowania nowej strategii lub nowej kampanii reklamowej marki.
Rocznik
Numer
Strony
23--27
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115845

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.