PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 12 | 10--12
Tytuł artykułu

Rozkwit marek detalistów (cz.I)

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono powody wzrostu siły marek detalistów. Scharakteryzowano czynniki sprzyjające dominującej pozycji marki należącej do detalisty. Wyróżniono kategorie marek własnych: marki sztandarowe (banner brands), marki sieciowe (corporate brand), kontrmarki (counter-brands) oraz marki własne zwane prywatnymi (own brand, private label).
Rocznik
Numer
Strony
10--12
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115854

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.