PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 12 | 34--35
Tytuł artykułu

Nowe zasady reklamy leków

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Harmonizacja polskiego prawa z prawem Unii Europejskiej oznacza poważną rewolucję w reklamowaniu leków. 1 października 2002 weszła w życie nowa ustawa - Prawo farmaceutyczne. Przedstawiono nowe wymogi w reklamie leków.
Rocznik
Numer
Strony
34--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000115857

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.