PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 2 | 60--66
Tytuł artykułu

Uwarunkowania marketingowe emisji obligacji komunalnych w Polsce : Wyniki badań marketingowych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule powyższym zaprezentowana została emisja obligacji komunalnych zgodnie z zasadmi marketingu-mix. W praktyce okazuje się bowiem, iż obligacja jest takim samym dobrem jak inne, spotykane na rynku dóbr konsumpcyjnych. Polityka promocyjna tych walorów uzależniona jest od sposobu przygotowania emisji.
Rocznik
Numer
Strony
60--66
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116108

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.