PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 10 | 62--63
Tytuł artykułu

Jak Śnieżka rynek zamalowała

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Śnieżka to rodzinna, polska firma, która odnosi sukces rynkowy nawet w dobie kryzysu. Strategia firmy oparta jest na promowaniu marki kojarzącej się z najniższą ceną. Firma opanowała 14 procent rynku farb w Polsce.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
62--63
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116178

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.