PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 2 | 61--62
Tytuł artykułu

Segmentacja klientów w marketingu bankowym

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Segmentacja strategiczna - piramida klientów ma za zadanie wyodrębnienie najbardziej atrakcyjnej grupy obejmującej 20 proc. ogółu klientów, której udział w obrotach banku osiąga poziom 80 procent. Podkreślono, że bank, który potrafi aktywnie kształtować bazę posiadanych segmentów klientów, może wobec nich prowadzić określoną politykę produktu. Na politykę produktu istotnie oddziałuje przyjęta przez bank marketingowa strategia rozwoju.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
61--62
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000116206

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.